Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Account en gegevens
Hoe maak ik een account aan?
Ga naar de menu-optie ‘inloggen/registreren’. Deze staat rechtsboven in uw scherm. U kunt hier een nieuw account aanmaken. Bent u een zakelijke klant? Houd er dan rekening mee dat wordt gevraagd om een BTW-nummer en KVK-nummer in te vullen, zodat we elke bestelling correct kunnen factureren.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Onder het veld waar u bij het inloggen uw wachtwoord in kunt vullen, ziet u een linkje met ‘wachtwoord vergeten’ staan. Als u daarop klikt en uw e-mailadres invult, sturen wij u een link toe waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.
Hoe wijzig ik mijn gegevens?
Als u ingelogd bent in uw account, kunt u bij het tabblad ‘Accountgegevens’ uw gegevens aanpassen.
Waar staan de details van mijn bestelling?
In de bestelbevestiging, die u na het bestellen in uw e-mail ontvangt. Ook als u inlogt in uw account, kunt u de inhoud van uw huidige én eerdere bestellingen bekijken.
Waar vind ik mijn factuur?
U kunt de factuur van uw bestelling vinden in uw account. Hiervoor moet u wel ingelogd zijn. Ook in de bestelbevestiging die u in uw e-mail ontvangt, is de factuur toegevoegd.
Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, waar kan ik een klacht indienen?
Via e-mail (webshop@limagrain.nl) of via het klachtenformulier, dat vind je hier.