Account en gegevens

Hoe maak ik een account aan?

Ga naar de menu-optie ‘inloggen/registreren’. Deze staat rechtsboven in uw scherm. U kunt hier een nieuw account aanmaken. Bent u een zakelijke klant? Houd er dan rekening mee dat wordt gevraagd om een BTW-nummer en KVK-nummer in te vullen, zodat we elke bestelling correct kunnen factureren.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Onder het veld waar u bij het inloggen uw wachtwoord in kunt vullen, ziet u een linkje met ‘wachtwoord vergeten’ staan. Als u daarop klikt en uw e-mailadres invult, sturen wij u een link toe waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.

Hoe wijzig ik mijn gegevens?

Als u ingelogd bent in uw account, kunt u bij het tabblad ‘Accountgegevens’ uw gegevens aanpassen.

Waar staan de details van mijn bestelling?

In de bestelbevestiging, die u na het bestellen in uw e-mail ontvangt. Ook als u inlogt in uw account, kunt u de inhoud van uw huidige én eerdere bestellingen bekijken.

Waar vind ik mijn factuur?

U kunt de factuur van uw bestelling vinden in uw account. Hiervoor moet u wel ingelogd zijn. Ook in de bestelbevestiging die u in uw e-mail ontvangt, is de factuur toegevoegd.

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, waar kan ik een klacht indienen?

Via e-mail (webshop@limagrain.nl) of via het klachtenformulier, dat vind je hier.