Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Retourneren en annuleren
Mag ik mijn bestelling retourneren?
Als de bestelling niet aan je verwachtingen voldoet, mag je ‘m retourneren. Retourneren kan kosteloos binnen 14 dagen. De verpakking dient wel ongeopend te zijn. De kosten van het bestelde product en de verzendkosten zullen op je rekening worden teruggestort.
Kan ik een al geplaatste bestelling nog annuleren?
Dit is niet mogelijk via de webshop. Heb je een bestelling geplaatst en er is iets misgegaan, dan kun je wel contact opnemen met de klantenservice. Is je bestelling nog niet verwerkt, dan kan deze nog geannuleerd worden.
Wat is het retouradres?
Als je een bestelling terug wilt sturen, dan kun je deze adresseren aan:
Limagrainshop
Van der Haveweg 2
4411 RB Rilland
Hoe weet ik of mijn retourzending ontvangen is?
Je ontvangt van limagrainshop een bevestiging van het ontvangen van een retour per e-mail. Heb je geen e-mail ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice, zij helpen je graag.
Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?
Als je een retourbevestiging hebt ontvangen van limagrainshop, wordt het retourproces in werking gesteld. Dat betekent dat we controleren of het product in onbeschadigde staat is. Daarna wordt het geld op je rekening teruggestort. Dit kan tot vijf werkdagen duren.