Veelgestelde vragen

Wanneer komt mijn bestelling?

Voorradige artikelen die je op werkdagen voor 12 uur bestelt, worden dezelfde dag nog verwerkt. Door drukte bij de pakketbezorger kan het enkele werkdagen duren voordat het pakketje wordt bezorgd. Wil je precies weten wanneer je bestelling wordt bezorgd? Neem telefonisch contact op via 0113 - 557100 of stuur ons een e-mail (webshop@limagrain.nl) met daarin je naam, postcode en factuurnummer. We zullen je dan zo spoedig mogelijk op de hoogte brengen van de status van het pakket.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Het is niet mogelijk om je bestelling af te halen. Wij werken met een geautomatiseerd magazijn en deze heeft geen afhaallocatie. Wij bezorgen binnen Nederland op iedere gewenste locatie. Laten bezorgen bij een afhaalpunt zoals een Kiala of PostNL locatie is helaas niet mogelijk.

Ik heb een fout gemaakt, kan ik de order annuleren?

Dat is online helaas niet mogelijk. Stuur je ordernummer, naam en telefoonnummer naar webshop@limagrain.nl met daarbij wat er gewijzigd moet worden aan de bestelling. De klantenservice zal je aanvraag dan in behandeling nemen. Natuurlijk kun je deze vraag ook telefonisch stellen via 0113 - 557100.

Hoe lang kan ik bloemenzaad bewaren?

Het bloemenzaad wordt in een hersluitbare verpakking geleverd. Als je bloemenzaad niet meteen gaat gebruiken, kun je dit het best bewaren op een koele, droge en donkere plek. De houdbaarheid van zaden verschilt van soort tot soort, maar je kunt ze zeker twee jaar bewaren. Let op: de kiemkracht van de bloemenzaden wordt ieder jaar iets minder.

Hoe moet ik veldbloemen zaaien?

Een uitgebreide uitleg met video-instructie voor het zaaien van veldbloemen vind je op onze kennisbank. Klik hier om naar de uitleg over veldbloemen zaaien te gaan.

Ik wil bestellen, maar ik kan de juiste hoeveelheid niet kiezen – wat nu?

Veel van onze producten zijn verkrijgbaar in verpakkingen van 100 gram, 500 gram en 1 kg (uitgezonderd de mengsels agrarisch natuurbeheer). Kun je de gewenste verpakkingsgrootte niet selecteren? Dan is er veel vraag naar het product en is het op dit moment niet leverbaar. Voor advies over een vergelijkbaar mengsel kun je contact opnemen via e-mail (webshop@limagrain.nl).

Levert Limagrainshop ook buiten Nederland?

Nee, wij verzenden alleen naar adressen binnen Nederland. Wilt u een bestelling plaatsen in België, neem dan contact op met Advantaseeds Belgium.